torsdag 15. juli 2010

Puh!

Ferdig med prøver i dyreernæring, dyreavl og genetikk og anatomi. Prøve i statistikk og epidemiologie på mandag, og så begynner eksamensperioden.
Hvis jeg ser én til Facebook-status med "rosévin og reker på et svaberg" så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
Men jeg har ihvertfall fri i september, når alle andre jobber...

Det er ihvertfall supervær her, selv om det iblant blir litt vel varmt (til tider 38 grader, rekord for min del!) . Har vært byen rundt på jakt etter en vifte, men de er utsolgt overalt...


3 kommentarer:

  1. aah! fler som irriterer seg over andre på facebook som har fri!

    Nå har jeg en og en halv uke fri om ikke så lenge, samt nesten 3 uker i september, så det skal bli årleit!

    Lykke til med prøver og eksamener!

    SvarSlett
  2. Åh Anne - but then we are two!
    Kjemper videre i Paris, og der er det like varmt. Sex mennesker i et litet møterom uten vinduer og uten fungerende AC, og PCne på høygir. Sukk.
    Men i helgen flytter vi ut til Brønnøya...yipppeee!!!!

    SvarSlett
  3. Siri: Takk:) Da er vi ihvertfall to som har fri i september!

    Maria: Kan tenke meg at det ikke er noe særlig! Håper du har kost deg i Paris ellers:)

    SvarSlett